Teaching Vocabulary Through Stories
The main aim of this paper is to determine the method of language teaching and vocabulary building which is more effective in case of young learners. To answer the question: is the traditional way of language teaching or situation and communication exercises using storytelling activities more succes...
Elmentve itt :
Szerző: | Cserháti Lászlóné |
---|---|
További közreműködők: | Orosz Andrea (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2003
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/76064 |
Hasonló tételek
-
Teaching vocabulary through songs and stories in primary schools
Szerző: Megyeri Anikó
Megjelent: (2008) -
Vocabulary Acquisition Through Teaching a Story-song In the EFL Classroom
Szerző: Otigba Klára
Megjelent: (2003) -
Teaching English Through Stories
Szerző: Kertész Zsoltné
Megjelent: (1999) -
Teaching english through stories The effect of story teaching on the four basic skills /
Szerző: Gabara Krisztina
Megjelent: (2008) -
Teaching vocabulary through the lexical approach
Szerző: Vass Viktória
Megjelent: (2006)