Az olvasási teljesítmény és a szövegértés vizsgálata az általános iskola 2. évfolyamán. Az olvasási teljesítmény és a szövegértés összefüggései a szociális háttérrel
Elmentve itt :
Szerző: | Simityné Mészáros Judit Stefánia |
---|---|
További közreműködők: | Basch Éva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2018
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/75426 |
Hasonló tételek
-
Szövegértés és olvasási sebesség kapcsolatának vizsgálata általános iskola 3. évfolyamán
Szerző: Zachár Györgyi
Megjelent: (2013) -
Szövegértés és olvasási sebesség kapcsolatának vizsgálata általános iskola 3. évfolyamán
Szerző: Zachár Györgyi
Megjelent: (2012) -
Az olvasás-szövegértés teljesítmény és az olvasási motiváció összefüggésének vizsgálata 4. és 5. évfolyamon
Szerző: Goleczné Bartus Zsuzsanna
Megjelent: (2016) -
Az olvasási stratégiák szerepe a szövegértés fejlesztésében
Szerző: Szabóné Csepregi Boglárka
Megjelent: (2020) -
Az olvasási stratégiák szerepe a szövegértés fejlesztésében
Szerző: Nuszpán Natália
Megjelent: (2017)