Activation of L1, L2 and L3 words language choice while playing 'Spot it!' /
This paper presents the results of a study investigating language activation among trilinguals. Emphasis is placed on languages learnt consecutively after the native language in classroom settings. Language activation is examined by comparing two groups of Serbian (L1) and Hungarian (L1) learning an...
Elmentve itt :
Szerző: | Földi Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Tápainé Balla Ágnes (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2018
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/74104 |
Hasonló tételek
-
The Use of L1 and L2 in EFL
Szerző: Herczeg Norbert Zoltán
Megjelent: (2014) -
Written sentence comprehension in L1 and L2
Szerző: Navracsics Judit, et al.
Megjelent: (2015) -
The effect of English language media on L2 development in L1 Hungarian children
Szerző: Hoffmann Luca Eszter
Megjelent: (2017) -
Synthesis and stereochemistry of stereoisomers l,3-benzoxazino-l,3- and -3,1-Benzoxazines
Szerző: Lázár László, et al.
Megjelent: (1991) -
L2 and L3 academic writing Cross-linguistic influence in English-German double majors’ academic compositions /
Szerző: Illés Bence
Megjelent: (2020)