2D alakzatrajzolás OpenGL ES 2.0 alapokon
Elmentve itt :
Szerző: | Ledán-Muntean Szilárd |
---|---|
További közreműködők: | Kiss Ákos (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2019
|
Kulcsszavak: | Canvas 2D Context OpenGL ES 2.0 számítógépes grafika (computer graphics) szabad alakzat (path) trapéz tesszelláció (trapezoid tessellation) |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/73567 |
Hasonló tételek
-
3D-s tetris megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár segítségével
Szerző: Najzer Helga
Megjelent: (2013) -
OpenGL példatár
Szerző: Németh Márk
Megjelent: (2004) -
OpenGL oktatóprogram
Szerző: Wolford Gábor
Megjelent: (2007) -
A WebKit böngészőmotor 2D raszter műveleteinek gyorsítása OpenGL ES 2 segítségével
Szerző: Kosztyó Kristóf
Megjelent: (2013) -
OpenGL Shader programozó játék kezdő shader fejlesztőknek
Szerző: Rávai Adrián
Megjelent: (2021)