|
|
|
|
LEADER |
01230nta a2200217 i 4500 |
001 |
dipl70111 |
005 |
20240314191247.0 |
008 |
180605s2017 hu om 000 hun d |
040 |
|
|
|a SZTE Diploma Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Holcz Ágnes
|
245 |
1 |
2 |
|a A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás a magyarórán. A „bele- és túl-magyarázás” kísértete - Esettanulmány a Kett-pedagógia alkalmazására, egy fejezet a hatodikos irodalom anyaghoz, Csokonai Vitéz Mihály
|h [elektronikus dokumentum] :
|b A Reményhez /
|c Ágnes Holcz
|
246 |
1 |
0 |
|a The way to analize a literary work in a classroom, the gost of the "into" and the "too" interpret
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2017
|
650 |
|
4 |
|a Bölcsészettudományok
|
650 |
|
4 |
|a Humanities
|
650 |
|
4 |
|a Languages and Literature
|
650 |
|
4 |
|a General literature studies
|
700 |
0 |
1 |
|a Cserjés Katalin
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70111/1/2017_Holcz_%C3%81gnes_V9766P_SZ.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70111/7/2017_holcz_agnes_biralati_lap.pdf
|z Dokumentum-elérés
|