A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás a magyarórán. A „bele- és túl-magyarázás” kísértete - Esettanulmány a Kett-pedagógia alkalmazására, egy fejezet a hatodikos irodalom anyaghoz, Csokonai Vitéz Mihály A Reményhez /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Holcz Ágnes
További közreműködők: Cserjés Katalin (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2017
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/70111
LEADER 01230nta a2200217 i 4500
001 dipl70111
005 20240314191247.0
008 180605s2017 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Holcz Ágnes 
245 1 2 |a A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás a magyarórán. A „bele- és túl-magyarázás” kísértete - Esettanulmány a Kett-pedagógia alkalmazására, egy fejezet a hatodikos irodalom anyaghoz, Csokonai Vitéz Mihály  |h [elektronikus dokumentum] :  |b A Reményhez /  |c Ágnes Holcz 
246 1 0 |a The way to analize a literary work in a classroom, the gost of the "into" and the "too" interpret  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2017 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Humanities 
650 4 |a Languages and Literature 
650 4 |a General literature studies 
700 0 1 |a Cserjés Katalin  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70111/1/2017_Holcz_%C3%81gnes_V9766P_SZ.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70111/7/2017_holcz_agnes_biralati_lap.pdf  |z Dokumentum-elérés