Az olvasás-szövegértés teljesítmény és az olvasási motiváció összefüggésének vizsgálata 4. és 5. évfolyamon
Elmentve itt :
Szerző: | Goleczné Bartus Zsuzsanna |
---|---|
További közreműködők: | Vidákovich Tibor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2016
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/65178 |
Hasonló tételek
-
A szókincs és a szövegértés összefüggésének keresztmetszeti vizsgálata 5. és 8. évfolyamon
Szerző: Kálmán Anna
Megjelent: (2014) -
Német nyelvi olvasás-szövegértés vizsgálata 8. évfolyamon
Szerző: Zádorné Simon Éva
Megjelent: (2005) -
Az olvasási teljesítmény és a szövegértés vizsgálata az általános iskola 2. évfolyamán. Az olvasási teljesítmény és a szövegértés összefüggései a szociális háttérrel
Szerző: Simityné Mészáros Judit Stefánia
Megjelent: (2018) -
A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése
Szerző: Józsa Gabriella, et al.
Megjelent: (2014) -
Olvasás = / * szövegértés? A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben /
Szerző: Zs. Sejtes Györgyi
Megjelent: (2016)