Online Marketing és Online PR. Hogyan hatnak ránk az internetes eszközök az érzelmi alapú vásárlás során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fabó Gergő Renátó
További közreműködők: Medgyesi Konstantin (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2016
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/65054
LEADER 00802nta a2200169 i 4500
001 dipl65054
005 20170406152431.0
008 170405s2016 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Fabó Gergő Renátó 
245 1 0 |a Online Marketing és Online PR. Hogyan hatnak ránk az internetes eszközök az érzelmi alapú vásárlás során  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Gergő Renátó Fabó 
246 1 0 |a Online Marketing and Online PR. How they affect us when we choose by emotional pruchase  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2016 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
700 1 |a Medgyesi Konstantin  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/65054/1/2016_Fab%C3%B3_Gerg%C5%91_Ren%C3%A1t%C3%B3_FAGVAAB_SZE_SZ.pdf  |z Dokumentum-elérés