The Language Learning Strategy Use of Hungarian ESL Students The Role of Gender, Proficiency, and Motivation /
Elmentve itt :
Szerző: | Kónya Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Doró Katalin (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2015
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/58894 |
Hasonló tételek
-
Language Learning Strategies
Szerző: Kocsis Zita
Megjelent: (2009) -
Language learning and learning strategy use in international university students’ English as a lingua franca communication
Szerző: Peckham Donald W.
Megjelent: (2020) -
The Main Vocabulary Learning Strategies used by Hungarian Vocational Secondary Language Learners
Szerző: Kiss Klára
Megjelent: (2008) -
The effect of language learning strategies on proficiency, attitudes and school achievement
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2018) -
The use of learning strategies for English as a second language
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2015)