Szolgáltatásmarketing a szállodaiparban. A Hunguest Hotel Forrás frontvonalának szerepe a minőség közvetítésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Barbara
További közreműködők: Hetesi Erzsébet (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2013
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/57668
LEADER 00624nta a2200157 i 4500
001 dipl57668
005 20160822144930.0
008 160615s2013 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kovács Barbara 
245 1 0 |a Szolgáltatásmarketing a szállodaiparban. A Hunguest Hotel Forrás frontvonalának szerepe a minőség közvetítésében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Barbara Kovács 
260 |c 2013 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Hetesi Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57668/1/2012_kovacs_barbara.pdf  |z Dokumentum-elérés