A szervezeti kultúra fő értékei és az ügyfélorientáció kapcsolata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kónya Barbara Judit
További közreműködők: Málovics Éva (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2013
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/57633
LEADER 00722nta a2200169 i 4500
001 dipl57633
005 20201218135916.0
008 160615s2013 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kónya Barbara Judit 
245 1 2 |a A szervezeti kultúra fő értékei és az ügyfélorientáció kapcsolata  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Barbara Judit Kónya 
246 1 0 |a The link between the organisational culture’s main values and the client’s orientation  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2013 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Málovics Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57633/1/2013_konya_barbara_judit.pdf  |z Dokumentum-elérés