Examining the Vocabulary Learning Strategy Preferences of Hungarian Secondary-school EFL learners
Elmentve itt :
Szerző: | Sóti Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Doró Katalin (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/51736 |
Hasonló tételek
-
Assessing Young Hungarian EFL Learners’ Vocabulary and Learning Strategies
Szerző: Thékes István
Megjelent: (2016) -
The Main Vocabulary Learning Strategies used by Hungarian Vocational Secondary Language Learners
Szerző: Kiss Klára
Megjelent: (2008) -
Vocabulary expansion in EFL classes in a Hungarian secondary school
Szerző: Herczegné Zsiga Ágnes
Megjelent: (2013) -
Teaching Vocabulary Learning Strategies for Self-regulated EFL Students
Szerző: Balogh Tamás
Megjelent: (2014) -
The effects of EFL reading comprehension and certain learning-related factors on EFL learners’ reading strategy use
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2019)