Az online vásárlás - Online kuponok és bónuszok térhódítása a XXI. században
Elmentve itt :
Szerző: | Sopajti Anita |
---|---|
További közreműködők: | Hegedűs Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/47281 |
Hasonló tételek
-
Az online kereskedelem térhódítása és szabályozása
Szerző: Szűcs Gáborné
Megjelent: (2020) -
Kuponok és vásárlásaink azaz az eladásösztönző eszközök hatása a fogyasztói magatartásra /
Szerző: Nemoda Tímea
Megjelent: (2017) -
Online tényleg könnyebb? Az internetes vásárlás megítélése különböző platformokon
Szerző: Engi Laura
Megjelent: (2016) -
Online Marketing és Online PR. Hogyan hatnak ránk az internetes eszközök az érzelmi alapú vásárlás során
Szerző: Fabó Gergő Renátó
Megjelent: (2016) -
Mutatkoznak-e generációs különbségek az online gyógyszerválasztás és vásárlás során?
Szerző: Papp Szilvia Klaudia
Megjelent: (2022)