Az ügyfélkapcsolat menedzsment korszerű módszereinek alkalmazása egy mai magyar mezőgazdasági kisvállalkozás korlátait feszegetve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szarkáné Ternai Renáta
További közreműködők: Vilmányi Márton (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2010
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/44356
LEADER 00654nta a2200157 i 4500
001 dipl44356
005 20140918152423.0
008 140918s2010 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Szarkáné Ternai Renáta 
245 1 3 |a Az ügyfélkapcsolat menedzsment korszerű módszereinek alkalmazása egy mai magyar mezőgazdasági kisvállalkozás korlátait feszegetve  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Renáta Szarkáné Ternai 
260 |c 2010 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Vilmányi Márton  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44356/1/szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés