Közösségi média és a marketing
Elmentve itt :
Szerző: | Krajkó Attila |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2010
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/43936 |
Hasonló tételek
-
A közösségi média mint marketing eszköz a kkv-k számára
Szerző: Fröhlich Gábor Martin
Megjelent: (2019) -
Közösségi média-marketing megjelenése a magyar kkv-szektor online marketingkommunikációjában
Szerző: Bozsó Krisztián
Megjelent: (2013) -
Az online marketing és a közösségi média kapcsolata – értékel(?) a fogyasztó
Szerző: Simon János
Megjelent: (2010) -
Social Media Marketing - The effectiveness of Nespresso's social media marketing communication
Szerző: Omunu Eddie Lawrence
Megjelent: (2018) -
A vállalkozásfejlesztés és a közösségi média marketing elemzésének kapcsolata – Az influencer marketing elemzésének relevanciája vállalkozásfejlesztési szempontból
Szerző: Török Emese
Megjelent: (2019)