Hogyan kapott szárnyakra a Red Bull? Fogyasztói hűség az energiaital piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Fábián Gergely |
---|---|
További közreműködők: | Prónay Szabolcs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2010
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/41958 |
Hasonló tételek
-
Mr. Red Bull - Arculat és imázs szerepe a márkaépítésben a Red Bull energiaital példáján keresztül
Szerző: Sebestyéni Eszter
Megjelent: (2003) -
"A Red Bull szárnyakat ad" - (Az energiaital corporate identity-jének bemutatása)
Szerző: Pataky Andrea
Megjelent: (2002) -
"Sikkes" vagy szükséges? - A 15-25 éves fiatalok energiaital fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Red Bull márkára
Szerző: Barna Zsolt
Megjelent: (2010) -
„Szárnyaló siker” A Red Bull márka hatása a fogyasztói magatartásra
Szerző: Kosztolányi Dóra
Megjelent: (2023) -
A Red Bull marketing tevékenységének elemzése és értékelése
Szerző: Fehér Emese
Megjelent: (2011)