A turisztikai desztináció mint brand az interneten, néhány kiválasztott ország példáján
Elmentve itt :
Szerző: | Szekeres Gábor |
---|---|
További közreműködők: | Juray Tünde Ágnes (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2011
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/41735 |
Hasonló tételek
-
Turisztikai desztináció „desztinációs menedzsment” a Nyíregyházán 2009. május 20-21.-én megtartott konferencia előadásai /
Szerző: Aubert Antal, et al.
Megjelent: (2009) -
Mórahalom, mint turisztikai desztináció fejlődésének bemutatása
Szerző: Szalma Krisztina
Megjelent: (2018) -
A hazai turisztikai desztináció menedzsment rendszerének bemutatása, Gyula példáján
Szerző: Bálint Edina
Megjelent: (2013) -
A hazai Turisztikai Desztináció Menedzsment rendszerének bemutatása, Gyula példáján
Szerző: Bálint Edina
Megjelent: (2013) -
Mezőtúr város jelene és perspektívái a jövőben, mint turisztikai desztináció
Szerző: Hegyi Anita
Megjelent: (2009)