A politikai marketing jelentősége - Az 1992-es amerikai elnökválasztási kampány

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalai Ágnes Zsuzsanna
További közreműködők: Megyesi Konstantin (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2009
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/41340
LEADER 00616nta a2200157 i 4500
001 dipl41340
005 20130911093030.0
008 130905s2009 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szalai Ágnes Zsuzsanna 
245 1 2 |a A politikai marketing jelentősége - Az 1992-es amerikai elnökválasztási kampány  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Ágnes Zsuzsanna Szalai 
260 |c 2009 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
700 1 |a Megyesi Konstantin   |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41340/1/2009_szalai_agnes_zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés