Az amerikai típusú televíziós direkt marketing hatása a nőkre Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horvát Boglárka Amina
További közreműködők: Csekő Melinda (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2007
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/39464
LEADER 00608nta a2200157 i 4500
001 dipl39464
005 20130515104726.0
008 130515s2007 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Horvát Boglárka Amina 
245 1 3 |a Az amerikai típusú televíziós direkt marketing hatása a nőkre Magyarországon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Boglárka Amina Horvát 
260 |c 2007 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
700 1 |a Csekő Melinda  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/39464/1/2007_horvat_boglarka_amina.pdf  |z Dokumentum-elérés