Kereskedelmi televíziózás és hatása a magyar társadalomra az elmúlt évtizedben. Az RTL Klub és a TV2 egyes műsorainak vizsgálata alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bokory Orsolya
További közreműködők: Érdi Sándor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2005
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/39158
LEADER 00648nta a2200157 i 4500
001 dipl39158
005 20130522135530.0
008 130522s2005 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bokory Orsolya 
245 1 0 |a Kereskedelmi televíziózás és hatása a magyar társadalomra az elmúlt évtizedben. Az RTL Klub és a TV2 egyes műsorainak vizsgálata alapján   |h [elektronikus dokumentum] /  |c Orsolya Bokory 
260 |c 2005 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
700 1 |a Érdi Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/39158/1/2005_bokory_orsolya.pdf  |z Dokumentum-elérés