Politikai marketing és a politikai PR Magyarországon napjainkban, különös tekintettel a 2006-os országgyűlési választások közeledtére
Elmentve itt :
Szerző: | Bencsáth Gergely |
---|---|
További közreműködők: | Csekő Melinda (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2006
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/39080 |
Hasonló tételek
-
Politikai marketing és PR Magyarországon napjainkban, különös tekintettel a 2004-es kettős állampolgárságról és kórház privatizációról szóló népszavazás tükrében
Szerző: Bencsáth Gergely
Megjelent: (2005) -
A politikai marketing szerepe a 2006-os országgyűlési választásokon
Szerző: Csepreghy Nándor
Megjelent: (2008) -
A 2006-os országgyűlési választások kampánykommunikációja
Szerző: Szabolcsi Johanna Szabina
Megjelent: (2009) -
A 2006-os országgyűlési választások professzionális kampánykommunikációja
Szerző: Serfőző Zsóka
Megjelent: (2009) -
A politikai marketing és eszközei a 2002-es országgyűlési választások során
Szerző: Schalbert Dóra
Megjelent: (2004)