A politikai marketing és eszközei a 2002-es országgyűlési választások során
Elmentve itt :
Szerző: | Schalbert Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Csekő Melinda (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2004
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/38605 |
Hasonló tételek
-
A televíziós média szerepe a 2002-es országgyűlési választások során
Szerző: Jakab Ádám
Megjelent: (2002) -
A 2002-es magyar országgyűlési választások miniszterelnök-jelölti vitájának elemzése
Szerző: Sztaniszláv András
Megjelent: (2002) -
Országgyűlési választások kiértékelése
Szerző: Jáhni Csaba
Megjelent: (1993) -
Napirendi témák és pártpreferenciák összefüggései a 2002-es országgyűlési választások előtt
Szerző: Paláncz György
Megjelent: (2004) -
Politikai marketing és a politikai PR Magyarországon napjainkban, különös tekintettel a 2006-os országgyűlési választások közeledtére
Szerző: Bencsáth Gergely
Megjelent: (2006)