A politikai marketing és eszközei a 2002-es országgyűlési választások során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schalbert Dóra
További közreműködők: Csekő Melinda (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2004
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/38605
LEADER 00586nta a2200157 i 4500
001 dipl38605
005 20130418091544.0
008 130418s2004 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Schalbert Dóra 
245 1 2 |a A politikai marketing és eszközei a 2002-es országgyűlési választások során  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dóra Schalbert 
260 |c 2004 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
700 1 |a Csekő Melinda  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/38605/1/2004_schlachter_dora.pdf  |z Dokumentum-elérés