A televíziós médiapiac átrendeződése a földi sugárzású kereskedelmi televíziók megjelenésével - a tv2 és az RTL Klub közötti verseny elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Czétényi Rita |
---|---|
További közreműködők: | Rózsa Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
1999
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/37605 |
Hasonló tételek
-
A kereskedelmi televíziók értékesítési politikája, módszerei - RTL Klub; TV2
Szerző: Makai Krisztina
Megjelent: (2004) -
Feltámasztott földi sugárzású tévéfrekvencia augusztustól szobaantennával is lehet majd fogni a szegedi városi televízió műsorát /
Szerző: Szabó C. Szilárd
Megjelent: (2007) -
Nézettségi verseny a TV2 és az RTL Klub között - Heti Hetes kontra Frizbi
Szerző: Fohn Renáta
Megjelent: (2010) -
A TV2 és az RTL Klub esti híradóinak összehasonlító elemzése
Szerző: Kiss Gábor
Megjelent: (2019) -
A TV2 és az RTL Klub esti hírműsorának bemutatása és összehasonlítása
Szerző: Kánya Gyöngyvér
Megjelent: (2001)