A marketing szerepe Kelet-Magyarország régiófejlesztésében, a régiókülönbségek megszüntetésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szula Attila
További közreműködők: Garamhegyi Ábel (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2001
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/37102
LEADER 00605nta a2200157 i 4500
001 dipl37102
005 20130314100539.0
008 120228s2001 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szula Attila 
245 1 2 |a A marketing szerepe Kelet-Magyarország régiófejlesztésében, a régiókülönbségek megszüntetésében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dr. Attila Szula 
260 |c 2001 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Garamhegyi Ábel  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37102/1/2001_szula_attila.pdf  |z Dokumentum-elérés