Marketing, különös tekintettel a piacbefolyásolás módszereire
Elmentve itt :
Szerző: | Odor Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Zeller Gyula (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
1997
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/36477 |
Hasonló tételek
-
Idegennyelv-oktatás, különös tekintettel a német nyelvoktatás módszereire a tanulásban akadályozott személyeknél
Szerző: Brunner Eszter
Megjelent: (2023) -
Gyógyszermarketing, különös tekintettel a Fastum gél marketing kommunikációjára
Szerző: Rozsanyi István
Megjelent: (2005) -
Fogyasztóvédelem és marketing, különös tekintettel a kommunikáció káros hatásaira
Szerző: Szűcs Róbert Sándor
Megjelent: (2006) -
In-store marketing eszközök befolyása, különös tekintettel a kirakatra
Szerző: Horváth Csenge
Megjelent: (2019) -
NIKE Event - Marketing, Sponsorship
Szerző: Ódor Enikő
Megjelent: (2019)