A kapcsolati marketing jelentősége napjainkban a business to business piacon, avagy a személyes eladás reneszánsza

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szendrei Tímea
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2009
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/33648
LEADER 00613nta a2200157 i 4500
001 dipl33648
005 20130314093630.0
008 110811s2009 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szendrei Tímea 
245 1 2 |a A kapcsolati marketing jelentősége napjainkban a business to business piacon, avagy a személyes eladás reneszánsza  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Tímea Szendrei 
260 |c 2009 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/33648/1/szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés