Háromdimenziós objektumok vágása OpenGL-ben
Elmentve itt :
Szerző: | Láng Péter |
---|---|
További közreműködők: | Kuba Attila (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2005
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/2763 |
Hasonló tételek
-
Háromdimenziós objektumok modellezése és vetítése OpenGL-ben
Szerző: Horváth Csaba
Megjelent: (2002) -
Háromdimenziós pinball pályaszerkesztő fejlesztése OpenGL-ben
Szerző: Kardos Péter
Megjelent: (2005) -
Háromdimenziós alakzatok hatékony felépítése OpenGL-ben
Szerző: Kövesi Róbert
Megjelent: (2003) -
OpenGL példatár a háromdimenziós grafikához
Szerző: Nyíri Gergely
Megjelent: (2001) -
OpenGL példatár
Szerző: Németh Márk
Megjelent: (2004)