Kontrastive rhetorische und sprachwissenschaftliche Untersuchung an deutschen und ungarischen Werbeslogans aus dem Spiegel und der HVG

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Gábor
További közreműködők: Gyáfrás Edit (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2006
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/144762
LEADER 00841nta a2200205 i 4500
001 dipl144762
005 20250320151836.0
008 250320s2006 hu om 000 ger d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a ger 
100 1 |a Nagy Gábor 
245 1 0 |a Kontrastive rhetorische und sprachwissenschaftliche Untersuchung an deutschen und ungarischen Werbeslogans aus dem Spiegel und der HVG  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Gábor Nagy 
260 |c 2006 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Humanities 
650 4 |a Languages and Literature 
650 4 |a Linguistics 
700 0 1 |a Gyáfrás Edit  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/144762/1/2006_nagy_gabor.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/144762/2/2006_nagy_gabor_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés