Anglizismen in der deutschen Fachsprache des Marketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyarósi Éva
További közreműködők: Gyárfás Edit (Témavezető)
Bassola Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2003
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/144362
LEADER 01021nta a2200229 i 4500
001 dipl144362
005 20250306142717.0
008 250306s2003 hu om 000 ger d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a ger 
100 1 |a Magyarósi Éva 
245 1 0 |a Anglizismen in der deutschen Fachsprache des Marketing  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Éva Magyarósi 
246 1 0 |a Anglicizmusok a német marketing szaknyelvben  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2003 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Languages and Literature 
650 4 |a Linguistics 
650 4 |a Use of language: pragmatics, sociolinguistics, discourse analysis, second language teaching and learning, lexicography, terminology 
700 0 1 |a Gyárfás Edit  |e ths 
700 0 1 |a Bassola Péter  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/144362/1/2003_magyarosi_eva.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/144362/2/2003_magyarosi_eva_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés