Élelmiszermentés a 21. században - A Munch alkalmazás márkázása, marketingkommunikációs tevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Müller Sára
További közreműködők: Hegedűs Anita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/142224
LEADER 00878nta a2200205 i 4500
001 dipl142224
005 20241210112023.0
008 241210s2023 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Müller Sára 
245 1 0 |a Élelmiszermentés a 21. században - A Munch alkalmazás márkázása, marketingkommunikációs tevékenysége  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Sára Müller 
246 1 0 |a Saving food in the 21st century - The Munch app's branding and marketing communication activities  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Media and communications 
650 4 |a Media and socio-cultural communication 
700 0 1 |a Hegedűs Anita  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/142224/1/2023_muller_sara.pdf  |z Dokumentum-elérés