Social media trendek, online közösségek szerepe a nyomtatott könyv értékesítésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bálint Anita
További közreműködők: Rákai Orsolya (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/142223
LEADER 00840nta a2200205 i 4500
001 dipl142223
005 20241130195411.0
008 241130s2023 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bálint Anita 
245 1 0 |a Social media trendek, online közösségek szerepe a nyomtatott könyv értékesítésben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Anita Bálint 
246 1 0 |a The role of social media trends, online communities in the sale of printed books  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Media and communications 
650 4 |a Media and socio-cultural communication 
700 0 1 |a Rákai Orsolya  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/142223/1/2023_balint_anita.pdf  |z Dokumentum-elérés