Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Fanni
További közreműködők: Sződy Ágnes (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/141943
LEADER 00830nta a2200205 i 4500
001 dipl141943
005 20241210111051.0
008 241210s2023 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Molnár Fanni 
245 1 0 |a Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Fanni Molnár 
246 1 0 |a Branding and trust forming using Social Media in catering industry  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Media and communications 
650 4 |a Media and socio-cultural communication 
700 0 1 |a Sződy Ágnes  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/141943/1/2023_molnar_fanni.pdf  |z Dokumentum-elérés