Vizsgálódás az Y és a Z generáció peremén – Az Influenszerek befolyásoltságáról és a vásárlási szokásokról
Elmentve itt :
Szerző: | Sági Kilia Klaudia |
---|---|
További közreműködők: | Mátyus Imre (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/141699 |
Hasonló tételek
-
Az Y és Z generáció összehasonlítása médiahasználati- és fogyasztási szokásaik alapján
Szerző: Nemes-Andrik Dávid
Megjelent: (2021) -
Az Instagram influenszerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira
Szerző: Simon Milán
Megjelent: (2023) -
Instagram hírességek társadalmi hatásai a 20-22 éves fiatalokra
Szerző: Sági Kilia Klaudia
Megjelent: (2019) -
Influenszerek hatása a tinédzserekre és gyerekekre
Szerző: Bús Réka
Megjelent: (2020) -
Instagramon tevékenykedő fitness/életmód influenszerek kommunikációja
Szerző: Bata Szófia
Megjelent: (2023)