Kiterjesztett valóság technológia lehetőségei és használata az oktatásban.
Elmentve itt :
Szerző: | Juhász István |
---|---|
További közreműködők: |
Bilicki Vilmos
(Témavezető) Jánki Zoltán Richárd (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/141418 |
Hasonló tételek
-
Beágyazott rendszerek használata az oktatásban (arduino az oktatásban)
Szerző: Sipka Barnabás
Megjelent: (2020) -
Golyóterelő ügyességi labirintus játék kiterjesztett valóságban
Szerző: Csáki Gergő
Megjelent: (2021) -
Színvakság szimulátor a kiterjesztett valóságban
Szerző: Tömördi Péter
Megjelent: (2019) -
Bang! kártyajáték megvalósítása kiterjesztett valósággal Unity3D-ben
Szerző: Kovács Dániel
Megjelent: (2021) -
Ágens technológia
Szerző: Varga Viktor Sebestyén
Megjelent: (2001)