Szegregáció az integrációban, avagy a vajdasági és a magyarországi többségi iskolák alsó tagozatainak összehasonlítása tanulásban akadályozott gyermekek lehetőségei aspektusából
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Varga Imre (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139988 |
Hasonló tételek
-
A tanulásban akadályozott és a többségi alsó osztályos tanulók motorikus teljesítményének összehasonlítása
Szerző: Budai Irén
Megjelent: (2023) -
Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése
Szerző: Zentai Gabriella, et al.
Megjelent: (2013) -
Integrációban tanuló tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-tanításának helyzete nyelvtanárok kérdőíves vizsgálatának tükrében
Szerző: Farkas Gréta
Megjelent: (2023) -
A tanulásban akadályozott és a többségi tanulók szövegértő képességének összehasonlítása
Szerző: Horváthné Bácsi Erzsébet
Megjelent: (2018) -
Többségi és tanulásban akadályozott gyermekek szociálisprobléma-megoldó gondolkodásának összehasonlító vizsgálata
Megjelent: (2012)