Mesepedagógiai módszerek alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók szociális képességeinek fejlesztésében
Elmentve itt :
Szerző: | Hortobágyi Julianna |
---|---|
További közreműködők: | Váróczy Viktória (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139891 |
Hasonló tételek
-
Agresszív magatartást tanúsító, tanulásban akadályozott tanulók önértékelése
Szerző: Bali Anita
Megjelent: (2023) -
A tanulásban akadályozott és a nem tanulásban akadályozott, hátrányos helyzetű, roma tanulók tanulási motivációjának vizsgálata
Szerző: Korom Lilla
Megjelent: (2023) -
Gyógypedagógusok véleménye a tanulásban akadályozott tanulók szexuális neveléséről
Szerző: Pilisi Rebeka
Megjelent: (2023) -
A tanulásban akadályozott tanulók verbális kreativitásának fejlesztési lehetőségei
Szerző: Novák László
Megjelent: (2023) -
Hatékony idegennyelv-tanítási stratégiák a tanulásban akadályozott tanulók inkluzív oktatásában
Szerző: Jójárt Andrea
Megjelent: (2021)