A Waldorf-módszer lehetőségei az integráció, inklúzió terén
Elmentve itt :
Szerző: | Szakács Edina |
---|---|
További közreműködők: | Köböl Erika (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139744 |
Hasonló tételek
-
Társadalmi inkluzió a művészet eszközeivel
Szerző: Miskolczy Jeanet Bernadett
Megjelent: (2023) -
A zentai Thurzó Lajos Általános Iskola története és inklúziós gyakorlatának bemutatása
Szerző: Nagy Sarolta
Megjelent: (2023) -
A képzőművészet - terápia alkalmazási lehetőségei és gyakorlata az iskolában
Szerző: Rácz Tünde
Megjelent: (2019) -
Roma tanulók integrációs és felzárkóztatási esélyeik, oktatási lehetőségeik Kiskunhalason
Szerző: Veres Júlia Róza
Megjelent: (2023) -
Az iskolai motiváció, a szociális kompetenciák és a párkapcsolati elégedettség összefüggései hagyományos és Waldorf pedagógiai módszerrel oktatott gimnazisták körében
Szerző: Börcsök Polli Zsófia
Megjelent: (2023)