A Coursera for SZTE marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Anna |
---|---|
További közreműködők: | Lipták Lilla (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139715 |
Hasonló tételek
-
Estée Lauder marketingkommunikációjának pillérei egykor és most
Szerző: Pacsuta Szilvia
Megjelent: (2023) -
A Szerencsejáték Zrt. bemutatása, marketingkommunikációjának hatása a fiatal felnőttekre
Szerző: Moldován Lili Rozália
Megjelent: (2021) -
A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése
Szerző: Student Tamás
Megjelent: (2020) -
Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon
Szerző: Sándor Renáta
Megjelent: (2021) -
Egy fűrészárut értékesítő kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2C piacon.
Szerző: Murvai Máté
Megjelent: (2023)