Hangok, színek, ízek érzékszervek szerepe a márkafelismerésben /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kun Lilla
További közreműködők: Sikó Beáta (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139705
LEADER 00733nta a2200193 i 4500
001 dipl139705
005 20240503115355.0
008 240503s2023 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kun Lilla 
245 1 0 |a Hangok, színek, ízek  |h [elektronikus dokumentum] :  |b érzékszervek szerepe a márkafelismerésben /  |c Lilla Kun 
246 1 0 |a Sounds, colors, tastes: the role of senses in brand recognition  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
700 0 1 |a Sikó Beáta  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139705/1/2023_kun_lilla.pdf  |z Dokumentum-elérés