„Szárnyaló siker” A Red Bull márka hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kosztolányi Dóra
További közreműködők: Révész Balázs Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139692
LEADER 00828nta a2200205 i 4500
001 dipl139692
005 20240612104020.0
008 240503s2023 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kosztolányi Dóra 
245 1 0 |a „Szárnyaló siker” A Red Bull márka hatása a fogyasztói magatartásra  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dóra Kosztolányi 
246 1 0 |a „Soaring success” The impact of the Red Bull brand on consumer behaviour.  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
700 0 1 |a Révész Balázs Péter  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139692/1/2023_kosztolanyi_dora.pdf  |z Dokumentum-elérés