Az online platformok befolyása a fogyasztók döntéseire az utazások során
Elmentve itt :
Szerző: | Füvesi Florina Hanna |
---|---|
További közreműködők: | Szabó Daniella Tímea (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139539 |
Hasonló tételek
-
Az influencerek és a közösségi média befolyása a fiatalok vásárlási döntéseire
Szerző: Réti Virág Bernadett
Megjelent: (2023) -
A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire
Szerző: Botár Dalma
Megjelent: (2023) -
A hazai online kiskereskedelmi vállalkozások keresőmarketingjének vizsgálata a fogyasztók szemszögéből
Szerző: Tóth Dávid
Megjelent: (2020) -
Az elektronikus szájreklám szerepének vizsgálata a divatipari termékek online vásárlása során
Szerző: Gerhát Regina Magdolna
Megjelent: (2023) -
Online vásárlási szokások összehasonlítása férfiak és nők körében, különös tekintettel az emocionális és a racionális marketingüzenetek vonatkozásában
Szerző: Baranyi Laura Krisztina
Megjelent: (2023)