The Impact of Social Media Activities of Influencers in the Fashion Industry Case of Chanel and Dior
Elmentve itt :
Szerző: | Zarti Malak |
---|---|
További közreműködők: | Prónay Szabolcs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139506 |
Hasonló tételek
-
The impact of fast fashion on economics, environment and society
Szerző: Lotthammavong Vongkhounkham
Megjelent: (2021) -
The Essence of Fashion Navigating Brand Identity Across Fashion Niches /
Szerző: Al Mghawish Yamama
Megjelent: (2023) -
The Feasibility of the Circular Economy in the Fashion Industry
Szerző: Megyesi Gabriella
Megjelent: (2020) -
The impact of social media on public relations
Szerző: Fang Mingyi
Megjelent: (2019) -
Ruhavásárlási szokások a Z generáció körében, fast fashion és slow fashion térnyerése Magyarországon
Szerző: Karsai Dóra
Megjelent: (2020)