Az influencerek által létrehozott élelmiszeripari márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűd vizsgálata, különös tekintettel a 18-30 éves korosztályra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ficsór Tamás
További közreműködők: Révész Balázs Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139498
LEADER 00955nta a2200217 i 4500
001 dipl139498
005 20240612104006.0
008 240426s2023 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Ficsór Tamás 
245 1 3 |a Az influencerek által létrehozott élelmiszeripari márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűd vizsgálata, különös tekintettel a 18-30 éves korosztályra  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Tamás Ficsór 
246 1 0 |a Analyzing consumer attitudes about influencer owned food brands, especially among the 18-30 age group  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 0 1 |a Révész Balázs Péter  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139498/1/2023_ficsor_tamas.pdf  |z Dokumentum-elérés