Márkaközösségek a 18-24 évesek körében
Elmentve itt :
Szerző: | Fodor Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Garamhegyi Ábel (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139477 |
Hasonló tételek
-
Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében
Szerző: Rácz Krisztián
Megjelent: (2020) -
A Nike fogyasztói megítélése a 15-35 éves korosztály körében
Szerző: Szakáll Nárcisz Rozália
Megjelent: (2023) -
A Szegedi Tudományegyetem beiskolázási marketingjének vizsgálata a Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak körében
Szerző: Haskó Zsombor
Megjelent: (2020) -
Az influencerek által létrehozott élelmiszeripari márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűd vizsgálata, különös tekintettel a 18-30 éves korosztályra
Szerző: Ficsór Tamás
Megjelent: (2023) -
A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán
Szerző: Sehapovic Márk
Megjelent: (2021)