Szemkamerán keresztül termékelhelyezések vizsgálata a videóklipekben /
Elmentve itt :
Szerző: | Őze Noémi Abigél |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139457 |
Hasonló tételek
-
Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül
Szerző: Tóth Blanka
Megjelent: (2021) -
Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”
Szerző: Kovács Vivien Nikolett
Megjelent: (2020) -
A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül
Szerző: Homonnay Réka Judit
Megjelent: (2020) -
E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül
Szerző: Szabadkai Liza
Megjelent: (2020) -
A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra
Szerző: Cicelszki Ivett
Megjelent: (2020)