A Nike fogyasztói megítélése a 15-35 éves korosztály körében
Elmentve itt :
Szerző: | Szakáll Nárcisz Rozália |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139443 |
Hasonló tételek
-
A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül
Szerző: Homonnay Réka Judit
Megjelent: (2020) -
A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra
Szerző: Cicelszki Ivett
Megjelent: (2020) -
Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során
Szerző: Juhász Tímea
Megjelent: (2020) -
Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata
Szerző: Molnár Daniella
Megjelent: (2020) -
A könyvvizsgálat megítélése a 18-30 éves korosztály körében
Szerző: Rácz Ildikó
Megjelent: (2022)