Az online marketing hatása a kisgyermekes anyukák internetes vásárlásaira

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ripp-Sveier Jázmin
További közreműködők: Révész Balázs Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139401
LEADER 00877nta a2200217 i 4500
001 dipl139401
005 20240429082212.0
008 240429s2023 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 2 |a Ripp-Sveier Jázmin 
245 1 3 |a Az online marketing hatása a kisgyermekes anyukák internetes vásárlásaira  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Jázmin Ripp-Sveier 
246 1 0 |a The impact of online marketing on online shopping among mothers with young children  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Web entrepreneurship 
700 0 1 |a Révész Balázs Péter  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139401/1/2023_ripp_sveier_jazmin.pdf  |z Dokumentum-elérés