A státuszfogyasztás megjelenése a divatipari termékek piacán a Z generáció példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Dóczi Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134468 |
Hasonló tételek
-
Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül
Szerző: Nagy Fanni
Megjelent: (2020) -
Az elektronikus szájreklám szerepének vizsgálata a divatipari termékek online vásárlása során
Szerző: Gerhát Regina Magdolna
Megjelent: (2023) -
A Z generáció tagjait befolyásoló online hirdetések és vélemények vizsgálata a natúrkozmetikumok piacán
Szerző: Váradi Boróka Eszter
Megjelent: (2021) -
Divatipari márkák logói közti hasonlóságok
Szerző: Tuboly Ágnes
Megjelent: (2022) -
Új generáció megjelenése a munkaerőpiacon, avagy a Z generáció elvárásai a munka világában
Szerző: Tóth Patrícia
Megjelent: (2020)