The Impact of The Online Channels on Consumers’ Buying Behavior In the U.S. - The Study of Consumer Electronics (B2C E-Commerce)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Eilami Nader
További közreműködők: Garamhegyi Ábel (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134460
LEADER 00665nta a2200169 i 4500
001 dipl134460
005 20230731102901.0
008 230731s2023 hu om 0|| eng d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Eilami Nader 
245 1 4 |a The Impact of The Online Channels on Consumers’ Buying Behavior In the U.S. - The Study of Consumer Electronics (B2C E-Commerce)  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Nader Eilami 
260 |c 2023 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Garamhegyi Ábel  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134460/1/2022_eilami_nader.pdf  |z Dokumentum-elérés