Ügyfél elégedettség mérés a vasúti tömegközlekedésben ezen belül is a MÁV jegy értékesítő mobil alkalmazás példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ódri Viktor
További közreműködők: Révész Balázs Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2022
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134400
LEADER 00853nta a2200181 i 4500
001 dipl134400
005 20230801110548.0
008 230801s2022 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Ódri Viktor 
245 1 0 |a Ügyfél elégedettség mérés a vasúti tömegközlekedésben ezen belül is a MÁV jegy értékesítő mobil alkalmazás példáján keresztül  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Viktor Ódri 
246 1 0 |a Customer satisfaction measurement in rail public transport through the example of the MÁV ticket sales mobile appliaction  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2022 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Révész Balázs Péter  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134400/1/2022_odri_viktor.pdf  |z Dokumentum-elérés